dinsdag 3 januari 2012

Eigen kipburgers maken -- 2x zo lekker. 2x zo goedkoop


De volgende situatie kwam ik gisteren zelf tegen, ongetwijfeld heb je het zelf ook wel eens mee:
"Het is na 12 uur 's middags. Ik ben samen met mijn vriendin in de stad. Eigenlijk alleen om even in een andere omgeving te zijn. Beide zijn we aan het schrijven, gezellig samen en toch doet ieder zijn eigen ding. We belanden in een Douwe Egberts Cafe in Leeuwarden, vlak bij ons huis. We nemen een cappuccino [je weet wel, die met dat heerlijke schuimlaag.] Na een uurtje of anderhalf hebben we beide trek. Mijn vriendin stelt voor om een heerlijke [en ja hij is heel erg lekker] kipburger te nemen bij de snackbar hiernaast…"

Uiteindelijk hebben we gekozen voor onze eigen gemaakte 'kipburgers'. Hmmm :) Zo simpel en zo lekker. Voor de prijs van twee kipburgers (5 euro) hebben we afbakbroodjes en kipburgers gehaald voor 2x! Vandaag gaan we dus nog eens genieten van deze kipburgers.

Zo doen we dat, met veel plezier, wel vaker. Uit huis voor een kop koffie en thuis heerlijk genieten van eigen gemaakte muffins, salades, luxe broodjes én nu ook kipburgers. :) Ik ben benieuwd, hoe ga jij om met verleidingen buitenshuis?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten