vrijdag 11 november 2011

Eigenschap 4: Denk win-win (4/7)


Samen staan we sterk! - Klopt? Daar geloof ik wel in. Geloof in win-win termen. Niet in win-verlies. En dat laatste doen we soms iets teveel, wanneer we kijken naar onszelf en het miliue. Gelukkig doen al veel mensen een stap vooruit. Niet alleen voor zichzelf, ook voor het milieu. Denk win-win.

Mijn win-win’s voor deze week:
  • Samen online, met EcoEef. Deze week schreef zij een gastartikel voor MinderAfval.
  • Minder water proberen te gebruiken. - Dat was een korte douche!
  • Vandaag naar de markt geweest.


Welke win-win’s heb jij deze week gecreëerd? Deel ze via een reactie hieronder.


[ Deze reeks met eigenschappen zijn de 7 eigenschappen van effectief leiderschap. Met mijn vraag: Hoe kan ik die toepassen op Minder Afval. -- Ik zou het leuk vinden als je je ideeën deelt. ]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten