donderdag 4 augustus 2011

Minder afval. Hoe krijg jij dat voor elkaar?

De eerste stap op dit blog. De eerste letters. Sinds ik de term 'zero waste' ben tegen gekomen en ermee bezig ben, is mijn eerste vraag eigenlijk: Hoe krijg jij dat voor elkaar? Want loop een supermarkt binnen, wat zie je... Heel - veel plastic - veel verpakkingen.

Dus mijn vraag, naar de wereld, naar consuminderaars, naar jou: Hoe doe jij dat... minder afval?

Ik ben de weg ingeslagen naar minder afval. Via dit blog deel ik met je, mijn ontdekkingen over 'zero waste'. Ik voel me er goed bij. En daarnaast scheelt het ook nog 'ns geld. (en dat laatste kan elke student volgens mij wel gebruiken).

Heb je een creatieve ingeving, tip of opmerking... Deel hem :) Welke stapen heb jij gezet naar minder afval?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten